YAZ TATİLİNİ NEREDE GEÇİRMEK İSTERSİNİZ


Size yaz tatilini geçireceğiniz güzel bir yer daha önerebilirim ölü deniz Fetiye. Nedeni hem deniz hem doğa hem de tarih iç içe. Eğer Fetiye ye giderseniz hiç pişman olmazsınız. Sabah denizine gidiyorsun akşamda eğlence mekanlarında doya doya eğleniyorsunuz. Çok öyle pahalı bir yerde değil bütçenize göre butik otellerde konaklayabilirsiniz. Biz kaya evlerin olduğu kaya kent te konakladık şirin küçük bir yer eminim sizde menün kalırsınız. Denizi çok güzel ha birde safari turları var kesinlikle katılın. Biz ilk defa gittiğimizden bilmiyorduk kendi arabamızla kendi imkanlarımızla gezmeye çalıştık. Öyle güzelliklerle tanıştık ki rabbim nereleri ve neleri yaratmış diye hayretler içerisinde kaldım. Gezdiğimiz yerlerde beni en çok etkileyen biride Saklıkent kanyonu televizyonda sadece girişini gösteriyorlardı oysa ki kanyonun içi yaklaşık 13 km imiş git git bitmiyor bizde yorulduk ilk 2. km sinden geri döndük. Hayatımda öyle devasa bir yarık görmemiştim içeri doğru giderken sanki kanyonun kenarları üstünüze yıkılacakmış gibi hissediyorsunuz. Neyse ben daha fazla anlatmayayım siz bizzat gidip gördüğünüzde bana hak vereceksiniz eminim!

KELEBEK VADİS


SAKLIKENT KANYONU









Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar