ANTALYADA YAŞAMAK

Burası neresi mi Antalya Tahtalı dağı






Bana göre Türkiye de yaşayan insan topluluğu dünyanın şanslı ve en mutlu insanlarıdır. Nedenini soracak olursanız rabbim birçok doğal güzellikleri bu ülkeye vermiştir. Türkiye'nin hangi iline yada ilçesine gittiysem birbirinden farklı doğal güzelliklere rastladım. En çokta Antalya beni etkilemiştir. Sizinle bu resimlerde paylaştığım yerde Antalya tahtalı dağıdır. Öyle güzel bir yer ki yazın Çatır sıcağında gitmiştim oraya giderken hava nasıl olsa sıcak orası da sıcaktır fikriyle üzerime hırka bile almamıştım. Malum Antalya'nın kışı bile ılık olduğundan yazını siz düşünün. Neyse sıcak bir Ağustos ayında eşim seni buz gibi bir yere götüreceğim deyince bende güldüm Antalya damı bu buz gibi yer diye inanmadım sizin anlayacağınız. Kendi vasıtamızla koyulduk yola yaklaşık kemer tarafına doğru bir saat bir yolculuktan sonra dağın tepesinde bir yere ulaştık . Burasımı diye güldüm dur bekle dedi sonra telefrik 'e  bindik korkumdan ödüm ağzıma geldi ilk defa binmiştim. telefrikle çıka çıka neredeyse bulutların üstüne çıktık oraya indiğimde böyle bir güzellikle karşılaştığımda çok mutlu oldum. Çektiğim onca yol korku ve yorgunluk gördüğüm manzara karşısında uçtu gitti eğer sizde Antalyayı bir gün ziyaret ederseniz tavsiye edeceğim en güzel mekanlardan biridir. Ha bu arada tahtalı dağında paraşüt atlayışı da yapılıyor ilgilenenlere duyurulur.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar