AMASYADA GECE

DSC_0547

AMASYA gezisinden çektiğimiz fotoğraf karesi

Karadeniz turuna giderseniz size tavsiye edebileceğim en güzel şehirlerden bir tanesidir .

emin olun ki hiç pişman olmazsınız bir gecede orada kalırsanız Amasya'nın o rengarenk ışıklandırılmış şehrini gezme fırsatı da bulursunuz öyle güzel konakları var ki hayranlık uyandırıyor insana

 

Amasya ya ilk ulaştığımızda bendeki ilk izlenim iki dağın arasına sıkışmış köhne bir şehre ne için geldik oysa ki gideceğimiz güzergahta daha güzel şehirler vardır diye düşünmüştüm. Akşam olmak üzereyken eşim internetten bulduğu bir konaktan oda ayırtmıştı. Benim derdim bir an önce otele yerleşip dinlenmekti neyse konağı araya araya bulduk eşyalarımızı içeriye bırakır bırakmaz Ferhat'ın dağları delipte su getirdiği yerleri görmek için yukarıya doğru tırmandığımızda görevliler oraya giremeyeceğimizi saat ın dolduğunu söylediler bizde geri dönüp şehri dolaşmaya karar verdik. Nehir'in bir başından başladık gezmeye dolaştıkça Amasyayla ilgili olan bütün fikirlerim değişmişti. Beğenmediğim sokaklarda resmen ağzım bir karış açık etrafımı hayran hayran seyrede seyrede dolaştım. Aslında karnım acıkmıştı açlığımı bile unutmuştum bu arada gezerken de yemek yiyebileceğimiz nezih temiz bir lokanta bulduğumuzda nihayet diyebildim neden mi çünkü lokantalar tıklım tıklım insanla doluydu. Yemeklerimizi yedikten sonra tekrar bir kez daha turlarken Amasya'nın ahşap kokan tarihi sokaklarında kendimi geçmişe yürüyormuş gibi hissettin. Ömrüm boyunca unutamayacağım anılarla sabah ayrıldık Amasya dan.

 

 

 

 


 

 

Yorumlar

  1. Ben ömrü hayatımda böyle rengarenk ışıl ışıl bir şehir görmediydim

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar